Banner til CRM koncept

CRM 360 GRADERS SERVICEEFTERSYN 

I samarbejde med LeapForward tilbyder jeg et CRM serviceeftersyn, der ender ud i et konkret forslag til handlingsplan for optimering af CRM effektiviteten. Tilgangen er ikke mindst fokuseret på at hente nogle af de lavthængende frugter.

Serviceeftersynet omfatter både basisfunktionalitet som salgsprocesser og visning af kundens engagement men også marketing automation for sikring af kvalificerede leads.

Med serviceeftersynet får I:
– Evaluering af 8 områder med tjeklister og ratings for, hvor godt/dårligt det fungerer i dag, hvilke udfordringer der er og forslag til løsninger.
– Forslag til en konkret handlingsplan.
– Alt sker i tæt samarbejde med udvalgte medarbejdere og ledere


Læs mere

Lorem ipsum dolor sit amet

Praesent tincidunt odio vitae interdum semper.

Etiam fringilla pulvinar neque non placerat. Etiam maximus, urna sit amet sagittis facilisis, magna justo pulvinar felis, quis eleifend erat nisi sed elit.

Learn more